Depositphotos_165385822_XL-min

 השיטות למגנוט הלקוחות המדויקים עבורכם

איך ליצור שפה שיווקית אחידה ברשתות החברתיות, ולמגנט אליכם את הלקוחות הרלוונטיים ביותר?

כל בעל עסק/חברה שמעסיק עובדים, היה רוצה לסגור כמה שיותר עסקאות “שמנות” מדי חודש, ולעמוד בכל ההתחייבויות שלו – שכירות של משרד, תשלום לעובדים, עלויות פרסום, שיווק ועוד. בשביל לייצר לעצמכם שיווק שבאמת עובד, ולמשוך אליכם את הקהל הרצוי, יש 3 פעולות שחשוב לפעול לפיהן:

דברו בשפה שקהל היעד שלכם רוצה לשמוע.

בשביל להבין באילו מילים להשתמש, חשוב מאוד שתאפיינו את הלקוח האידיאלי שלכם בצורה מעמיקה. לדוגמה: איך הלקוח עצמו מתאר את הבעיה שמציקה לו? לאילו תוצאות הוא חולם להגיע? אלו צריכים להיות תוצאות ופתרונות שהשירות שלכם יכול להעניק לו כמובן. לא בטוחים מה הקהל שלכם רוצה לשמוע? זה הזמן לבדוק. דברו עם לקוחות קיימים ותשאלו אותם מה גרם להם לפנות אליכם ולקחת את השירות שלכם.

 השתמשו במסרים שיווקיים שחוזרים על עצמם בפרסומים השונים.

כן כן, ממש כמו המותגים הגדולים שמייצרים לעצמם שפה ומיתוג שאי אפשר לפספס. המטרה היא שאנשים יקראו את התוכן שלכם, וישר יבינו שמדובר בכם! המסרים השיווקיים צריכים להשתלב בצורה אלגנטית ומתוחכמת בתכנים השונים, ורצוי לחזור עליהם יותר מפעם אחת (בצורות שונות כמובן). מסרים שיווקיים לדוגמה: המומחיות הגדולה ביותר שלכם, כאבים שמלווים את הלקוח, תוצאות שניתן להגיע אליהן בזכות השירות שלכם ועוד.

תייצרו סגנון כתיבה משלכם.

כשאתם ניגשים לכתוב תכנים לרשתות החברתיות (לפוסטים ולסרטונים), חשבו כל הזמן “מה אני רוצה לשדר לקהל שלי?”. האם אתם רוצים לשדר לו שאתם עסק יוקרתי? עסק חדשני? עסק איכותי? השפה וסגנון הכתיבה צריכים להיצמד לכך.

האם אתם כבר פועלים לפי אחת או יותר מהדרכים האלו? נשמח שתשתפו אותנו בתגובות.

רוצים ליצור לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית מקצועית
שמייצרת לקוחות משלמים?

גם אתם רוצים לבנות לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית מקצועית שמייצרת לקוחות משלמים?