מה הייתם עושים כדי להיכנס לתוך הראש של הלקוח שלכם, ולגרום לו להגיע לאתר שלכם פעם אחר פעם – עד לרכישה?
בין אם אתם מנהלים משרד עם 4-5 עובדים, ובין אם יש לכם חברה גדולה עם מאות עובדים, וודאי יש לכם לא מעט התחייבויות כמו תשלום משכורות, ארנונה, שכירות ועוד.כדי שתוכלו לעמוד בכל ההתחייבויות האלו, אתם חייבים לשווק את העסק שלכם בצורה הנכונה והמדויקת ביותר, להיכנס לתוך הראש של הלקוח שלכם, ולהגיע לכמה שיותר לידים איכותיים שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים.
החשיבות של מחקר מילות מפתח
אחת הפעולות השיווקיות שמאפשרות לנו להגיע ללידים איכותיים באמת, היא הקידום האורגני. כדי למקסם את תוצאות הקידום, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק ומקצועי, או בשמו השני – מחקר SEO. מחקר זה מאפשר לנו להבין מהם הביטויים הנפוצים שקהל היעד שלנו מחפש כאשר הוא זקוק לשירות שאנחנו מציעים, וברגע שנצליח להגיע אליו ולגעת בו – הסיכוי שיהפוך ללקוח משלם הוא הרבה יותר גבוה.
מתי מומלץ לעשות את המחקר?
- בעת הקמת אתר חדש
- כשמחליטים לחדש ולעדכן את התוכן הקיים שיש באתר
- כשרוצים להתחיל לעשות קידום אורגני, צעד שדורש מאיתנו להעלות לאתר מאמרים באופן שוטף ולהשתמש במילות המפתח השונות
- כשמחליטים לעשות קידום ממומן בגוגל, ורוצים להגיע לקהל רלוונטי תוך זמן קצר
קידום אורגני VS קידום ממומן
אז נכון שקידום ממומן יוביל ללידים בצורה מהירה יותר, אבל כדי שהלידים שמגיעים אליכם יגיעו בשלים, לקידום האורגני יש משמעות עצומה. הוא מאפשר לקהל היעד להכיר אתכם לעומק ולהתבשל לפני הפנייה אליכם, וברגע שהוא מחליט לפנות – הוא מגיע מוכן פי כמה לסגירת עסקה. אגב, זה רלוונטי לגמרי גם לרשתות החברתיות.